Guangdong Henvcon Electric Power Technology CO., LTD.

Un cordiale benvenutu à l'ospiti argentini

U 21 settembre 2023,Guangdong Henvcon Electric Power Technology Co., Ltd.hè stata piena di risa in questu ghjornu speciale, cum'è avemu accoltu dui clienti distinti da l'Argentina.L'Argentina hè un paese diversu è dinamicu, ben cunnisciutu per a so cultura unica è l'atmosfera d'affari appassiunata, è simu assai onorati d'avè partenarii profondi cù i nostri clienti argentini.

Foto di u cliente argentina

A prima matina, Jason, u direttore di u dipartimentu cummerciale internaziunale di a cumpagnia, hà purtatu à l'hotel per piglià i dui invitati.Dopu à l'arrivu à a cumpagnia, MuMu, u nostru presidente, Mr.Yang, u Direttore tecnicu, Winnie, u manager di u gruppu di cummerciale internaziunale, è i membri di u gruppu anu spressu u so calore accoltu.

Sara dà una presentazione powerpoint

À a riunione dopu, Sara hà utilizatu PPT per presentà a cumpagnia è presenta i prudutti à l'invitati.

chat

Dopu avè spiegatu PPT, Mr.Yang, u direttore tecnicu di a cumpagnia, hà rispostu à e dumande di i clienti nantu à u pruduttu, è Jason, u direttore di u dipartimentu cummerciale internaziunale, hà discututu cù i clienti nantu à a direzzione di a cooperazione trà i dui lati, è hà spartutu i so cumpagni. sperienza in l'industria è e migliori pratiche.

Visita a linea di pruduzzioni

U tour hè tenutu nantu à a nostra linea di produzzione, è i clienti ponu tistimunià u prucessu di produzzione di i nostri prudutti.L'equipaggiu internu di a fabbrica hè avanzatu, u funziunamentu di a linea di produzzione automatica hè efficace.Dopu un strettu cuntrollu di qualità, ogni ligame hè stata verificata strettamente per assicurà a qualità di u pruduttu finali.

Visita a linea di pruduzzioni

 

Tutta a visita hè stata fatta in una atmosfera rilassata è piacevule.Hè onoratu di purtà una maravigliosa sperienza à i ospiti distinti.Guangdong Henvcon Electric Power Technology Co., Ltd.aderisce à u cuncettu di "qualità prima, prima di u cliente", hè impegnatu à furnisce i clienti i migliori prudutti è servizii.Cridemu fermamente chì sta cuuperazione hà da rinfurzà ancu a nostra pusizioni in u mercatu internaziunale è portanu opportunità di sviluppu più largu per a cumpagnia.


Tempu di Postu: 22-Sep-2023